کاغذ آتش زده

بر بی کسی کاغذ آتش زده رحمی..

کاغذ آتش زده

بر بی کسی کاغذ آتش زده رحمی..

مشخصات بلاگ

اتَّبِعُوا مَن لَّا یَسْأَلُکُمْ أَجْرًا وَ هُم مُّهْتَدُونَ وَ مَا لِیَ لَا أَعْبُدُ الَّذِی فَطَرَنِی وَ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ أَأَتَّخِذُ مِن دُونِهِ آلِهَةً إِن یُرِدْنِ الرَّحْمَـٰنُ بِضُرٍّ لَّا تُغْنِ عَنِّی شَفَاعَتُهُمْ شَیْئًا وَ لَا یُنقِذُونِ إِنِّی إِذًا لَّفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ
(یس، 22-24)

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

نمایندگان سیاسى جمهورى اسلامى ایران در جهان باید تیزتر از شمشیر، نرم‌تر از حریر و سخت‌تر از سنگ و پولاد باشند. عرصه سیاست خارجى میدان نرمشهاى قهرمانانه است، اما نرمشى که در برابر دشمن تیز باشد. بنا بر این دیپلماتهاى ما باید در مواضع اصولى خود مستحکم بایستند و استقامت و پایمردى حضرت امام خمینى (رض) را الگوى خود قرار دهند.


1375/05/17

چند نکته پیرامون وقایع اخیر:

1-    گویا جناب نجفی، اسفندیار دولت یازدهم می باشند!

2-    دروغ گویی ها و استفاده از افراد سابقه دار و... در ابتدای این دولت، امید ها را ناامید می کند. البته ما که خیلی قبل تر اعلام نا امیدی کرده بودیم. ولی گویا با این روند دور از ذهن نیست که چندی دیگر شاهد انتصاب جناب موسویان به سمت دبیری شورای امنیت ملی باشیم!

3-    شرایط فعلی در مصر آماده و مهیای شکل گیری قطب سومی است که هم اسلام گرا باشد و هم اخوانی نباشد، از فرصت ها باید استفاده کرد، کسانی که به فکر منافع ملی و مهمتر از آن منافع دینی هستند به گوش باشند.(که گویا کلاً نیستند!)

4-    کلاس اول رو تعطیل کردن...